30 Σεπ 2014

Τα "προνόμια" των στρατιωτικών στο μάτι της κυβέρνησης, μέσω Μητσοτάκη - Απάντηση Κ. Γκορτζή

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ζητά να του πουν για τα “προνόμια και τις παροχές” των στρατιωτικών!

 
Κύριε Μητσοτάκη,
σωστή η απορία σας με το δεδομένο οτι ούτε στη θητεία σας αντιληφθήκατε τα ιδιαίτερα προνόμια των στρατιωτικών που ΤΩΡΑ θέλετε να πληροφορηθείτε.
Ας σας καταθέσω λοιπόν μερικά από τα προνόμια που απόλαυσα προσωπικά:
1. ‘Άδεια”. Πήρα την πρώτη μου δεκαήμερη άδεια οκτώ χρόνια μετά την ονομασία μου ως Αξιωματικός. Ούτε μία φορά στη σταδιοδρομία μου κατόπιν εξάντλησα τον δικαιούμενο μήνα κανονικής άδειας τον χρόνο “λόγω υπηρεσιακών αναγκών”…
2. “Υπερωρίες”. Αγνοώ την έννοια της λέξης αλλά γνωρίζω καλά ότι όσο υπηρετούσα (29 χρόνια) στον Στόλο και στα Ελικόπτερα του Πολεμικού Ναυτικού επί 200-250 ημέρες τον χρόνο ήμουν μακριά από το σπίτι μου και την οικογένειά μου “λόγω υπηρεσιακών αναγκών”.
3. “Γιορτές”. Την πλειονότητα των γιορτών πέρασα με το προσωπικό των Υπηρεσιών όπου υπηρετούσα, τους γονείς μου τους έβλεπα μια-δυό μέρες κάθε δυό χρόνια. Ακόμα και στις Εθνικές Εκλογές τις περνούσαμε “ένδον” σε …επιφυλακή.
4. “Κοινωνικές παροχές”. Ως Πλωτάρχης του Π.Ν. δεν είχα την οικονομική ευχέρεια να στείλω το παιδί μου σε ιδιωτικό παιδικό Σταθμό. Απευθύνθηκα στους Δημόσιους της περιοχής μου που απέρριψαν την αίτησή μου με βάση το δηλωθέν εισόδημά μου που ήταν …υψηλότερο από το δηλωθέν των εμφανώς πλουσιότερων γιατρών, δικηγόρων και ελεύθερων επιχειρηματιών γειτόνων μου τα παιδιά των οποίων ήταν δεκτά.
5. “Ευθύνες”. Όσο εσείς σπουδάζατε και εργαζόσασταν μπροστά στις οθόνες των υπολογιστών των Τραπεζών (με τα …γνωστά αποτελέσματα της δουλειάς σας), οι συνάδελφοί μου κι εγώ αναλαμβάναμε την ευθύνη της διαχείρισης και συντήρησης Μονάδων του Στόλου για να τις έχουμε ετοιμοπόλεμες (γιατί άραγε…) και -κυρίως- την ευθύνη του προσωπικού μας σε συνθήκες πολλές φορές που μόνο σε ταινίες του I-Pad σας βλέπετε.
4. “Διευκολύνσεις”. Πολύς λόγος γίνεται και για το “προνόμιο” του θερέτρου της Αγίας Μαρίνας για τα στελέχη του Π.Ν., του Λ.Σ. και των Υπαλλήλων ΥΕΘΑ. Ο αριθμός του προσωπικού είναι τέτοιος που ελάχιστες φορές στη σταδιοδρομία του καθενός δίνεται η ευκαιρία της ..απόλαυσής του. Αλλά μόνο για αυτό το θέρετρο και τα άλλα των Ενόπλων Δυνάμεων γίνεται λόγος. Για τα δικά σας τα …Τραπεζικά και άλλα τσιμουδιά, λες και αυτά δεν τα πληρώνει όλη η κοινωνία. Για να μην επεκταθούμε στους Οικοδομικούς Οργανισμούς, τα υπόγεια σούπερ μάρκετ…, δικά σας και άλλων…
Ο κατάλογος είναι μακρύς. Γι αυτό δεν θα σας κουράσω άλλο.
Να σας προτρέψω  όμως στο να καταργήσετε όσα προνόμια βρείτε. Δεν θα μπορέσετε ποτέ όμως να καταργήσετε το προνόμιο που είχαμε να ζήσουμε στον θαλασσινό πολιτισμό, όπου ο καθένας συνειδητοποιεί τόσο τα δικαιώματά του όσο και τις υποχρεώσεις του, όπου δένονται ισόβια οι ζωές των συνυπηρετούντων και όπου το καθήκον για την πατρίδα υπερτερεί -για την πλειονότητα τουλάχιστον- του όποιου “προνομίου”, υπό την έννοια που εσείς δεν θα καταλάβετε ποτέ σας.