22 Μαΐ 2018

ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΩ…. ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ…. ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ «ΔΟΥΝΟΥΤΟΛΑΓΟΣ»….



 Αγαπητοί συνάδελφοι,

Καλημέρααα!

Διάβασα στην εφημερίδα  «ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ» της 19-5-2018, δηλώσεις του Υφυπουργού Εξωτερικών κ. ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟΥ για τον νόμο του, που πλέον έχει ταυτιστεί με το όνομά του και την οριστική  επίλυση του Ασφαλιστικού της Χώρας… και πραγματικά κοκκίνισα  αισθανόμενος τεράστιες  ενοχές και μεγάλη ντροπή…

Ναι το ομολογώ και εγώ ότι ήμουν μεταξύ αυτών, που με την στάση τους έγιναν η αιτία για να κατακρεουργηθούν οι συντάξεις το έτος 2019 και να αφανιστούν    από προσώπου γης το 2020.

ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΩ…. ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ…. ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ  ΕΓΩ «ΔΟΥΝΟΥΤΟΛΑΓΟΣ»….

Μάλιστα μετά από αυτό, έχω πέσει σε κατάθλιψη και λέω να κρατήσω ένα  εκκαθαριστικό συνταξιούχου λιμενικού ως ενθύμιο και πολιτιστική κληρονομιά για τις μελλοντικές γενιές των Λιμενικών…

Σκέφτομαι να  βάλλω το εκκαθαριστικό αυτό σε μια χρονοκάψουλα, για να γνωρίσουν τα τρισέγγονα μας, τι πράμα ήταν αυτή  η σύνταξη και τα Ασφαλιστικά Ταμεία.

 Να γνωρίσουν, ότι τα εφάπαξ ήταν ένα βοήθημα  και να μην το μπερδεύουν με το σχεδόν ομόηχο  «φάπα» άσχετα αν στο τέλος  κατέληξαν να ταυτίζονται οι έννοιες…

Να θυμούνται τον ήρωα ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟ (να  κρεμάνε …την φωτογραφία του στις Τάξεις των σχολείων μαζί με αυτές του Αθανάσιου Διάκου και του Παπαφλέσσα) και να καταριούνται όλους αυτούς, που έδρασαν  ως λαγοί  του ΔΝΤ   και κατέστρεψαν την ανάκαμψη , την ανόρθωση, την βελτίωση της ποιότητας των παροχών του Ασφαλιστικού συστήματος…

Να τους ταυτίσουν με τους προδότες,  τους Εφιάλτες, τους Γούσηδες και με ότι άλλο προδοτικό στοιχείο και έννοια θα έχει αναδειχθεί,  μέχρι τότε που θα διαβάζουν το περιεχόμενο της χρονοκάψουλας…

Για να κατανοήσετε καλύτερα αυτά που σας λέω, σας παραθέτω Δευτεριάτικα… την δήλωση του ΗΡΩΑ Υφυπουργού και είμαι βέβαιος, ότι οι περισσότεροι από εσάς θα αισθανθείτε ντροπή και θα κοκκινίσετε… όπως και εγώ...

« ..Ο νόμος μου προέβλεπε αύξηση συντάξεων από το 2019, ανάλογα με το ποσοστό ανάπτυξης της οικονομίας. Όμως, έξι μήνες μετά την ψήφισή του, το ΔΝΤ μας εκβίασε και αυτό άλλαξε. Όταν εγώ έφτιαχνα τον νόμο, δεν ήξερα ότι θα μας εκβιάσει το ΔΝΤ. Αντιθέτως, αυτοί που από τότε προέβλεπαν μειώσεις, το ήξεραν. Συνεπώς, εγώ έλεγα την αλήθεια, ενώ όσοι τότε ασκούσαν κριτική ήταν «λαγοί» του ΔΝΤ που δρούσαν αντεθνικά, διότι επεδίωκαν τη μείωση των συντάξεων…» (Πηγή Εφημερίδα ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ 19-5-2018)

Ελπίζω, πρωί που είναι,  να μην σας έπεσε ο καφές από το χέρι….

Ελπίζω, αν σας έχει μείνει λίγο τσίπα, να κοκκινίσατε λιγάκι… και να νιώσατε λίγη έως αβάστακτη οργή για τον εαυτό σας και την κατάντιά μας ως «προδότες», ως ελεεινοί κατάσκοποι και «λαγοί» του ΔΝΤ…
   
Ελπίζω να βάλλατε μυαλό και μην αρχίσετε τα ίδια και με  την έξοδο της χώρας από τα Μνημόνια  και την ανάκαμψη της οικονομίας από τον Αύγουστο…

 Εκφράσεις του τύπου «Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι .... και τον Αύγουστο σταφύλι..»φανερώνουν «αντεθνική και προδοτική δράση» και μην σας ακούσω να ξεστομίζετε κάτι τέτοια…

Σας προτρέπω όλους:

να θυμώσετε…

να οργιστείτε…

να μην ξεχάσετε…

να δράσετε…

να «εξοστρακίσετε»  με τις διαδικασίες του δημοκρατικού μας πολιτεύματος, όλους αυτούς τους «σοφιστές» της δημιουργικής ασάφειας και της παραπλάνησης του λαού από τον δημόσιο βίο της Χώρας μας.
  
Για το καλό μας σήμερα  αλλά και το καλό των παιδιών μας αύριο…

Καλημέρα σας,

Καλή εβδομάδα.

Χρόνια πολλά σε όλους τους Κωνσταντίνους.

ΑΥΤΟΤΕΛΩΣ
http://www.limenikanea.gr/2018/05/blog-post_306.html#.WwPUoe6FOos